In de media
StudentenWerk: Laptop als beloning voor stemmen
09-09-2006
Laptop als beloning voor stemmen wedstrijd
Als beloning voor het stemmen op de ‘Uitzendbureau van het Jaar’-verkiezing mag StudentenWerk een laptop cadeau doen aan één van de stemmers. Jitske Knot uit Haren is de gelukkige winnares geworden. De uitreiking van de luxe HP-laptop zal op vrijdag 25 augustus plaatsvinden bij de vestiging van StudentenWerk in Groningen. Vestigingsleider Marjolein Kremer reikt de prijs uit. Aan de hand van een grootschalig vooronderzoek zijn de vijftien meest genomineerde uitzendbureaus geselecteerd.
Ruim 8500 mensen hebben vervolgens meegedaan aan de verkiezing en hun mening uitgebracht. StudentenWerk kwam als beste doelgroep-uitzendbureau uit de bus bij de ‘Uitzendbureau van het Jaar’-verkiezing. Daarmee is StudentenWerk de enige in haar soort die het van alle grote landelijke uitzendketens heeft gered. StudentenWerk viel daarnaast op door haar unieke online werkwijze. Inschrijvingen worden in eerste instantie gedaan via de website, dit in tegenstelling tot andere bureaus die voornamelijk met inloopvestigingen werken.
Onderzoeker F. Quix van Q&A, gaf de toehoorders tijdens de uitreiking van de verkiezing ter overweging mee, eens te kijken naar de werkwijze van StudentenWerk: ‘Internet wordt steeds belangrijker en u kunt er uw voordeel mee doen, om naar uw collega’s van Studentenwerk te kijken. Zij zijn vandaag bezig met het uitzendbureau van de toekomst.’
Als beloning voor het stemmen op de ‘Uitzendbureau van het Jaar’-verkiezing mag StudentenWerk een laptop cadeau doen aan één van de stemmers. Jitske Knot uit Haren is de gelukkige winnares geworden. De uitreiking van de luxe HP-laptop zal op vrijdag 25 augustus plaatsvinden bij de vestiging van StudentenWerk in Groningen. Vestigingsleider Marjolein Kremer reikt de prijs uit. Aan de hand van een grootschalig vooronderzoek zijn de vijftien meest genomineerde uitzendbureaus geselecteerd.
Ruim 8500 mensen hebben vervolgens meegedaan aan de verkiezing en hun mening uitgebracht. StudentenWerk kwam als beste doelgroep-uitzendbureau uit de bus bij de ‘Uitzendbureau van het Jaar’-verkiezing. Daarmee is StudentenWerk de enige in haar soort die het van alle grote landelijke uitzendketens heeft gered. StudentenWerk viel daarnaast op door haar unieke online werkwijze. Inschrijvingen worden in eerste instantie gedaan via de website, dit in tegenstelling tot andere bureaus die voornamelijk met inloopvestigingen werken.
Onderzoeker F. Quix van Q&A, gaf de toehoorders tijdens de uitreiking van de verkiezing ter overweging mee, eens te kijken naar de werkwijze van StudentenWerk: ‘Internet wordt steeds belangrijker en u kunt er uw voordeel mee doen, om naar uw collega’s van Studentenwerk te kijken. Zij zijn vandaag bezig met het uitzendbureau van de toekomst.’